V dnešnej dobe si kupujeme nové spotrebiče s predpokladom, že vydržia oveľa dlhšie ako len dva roky, počas ktorých sú chránené zákonnou zárukou. Ak chcete mať istotu a pocit bezpečia, predĺžte si túto ochrannú (záručnú) lehotu až na 5 rokov!
Kupujete si nový vysávač, domácu pekáreň alebo kuchynský robot? A chcete mať istotu, že Vám v najbližších rokoch nový pomocník neprinesie zbytočné náklady na servis navyše? Samozrejme existuje zákonná záručná lehota, ktorá Vás pred neplánovanými výdavkami ochráni. Po dvoch rokoch však táto výhoda zaniká. Už ste premýšľali, čo potom?
Niekedy sa môže stať, že sa výrobok pokazí alebo prestane fungovať úplne. A v takejto chvíli vám môže prísť vhod naša služba „Poistenie predĺženej záruky“. Sami si totiž môžete vybrať, či si záruku predĺžite o rok, dva alebo o celé 3 roky. V prípade poruchy tak stačí kontaktovať BNP Paribas Cardif Poisťovňu, a.s., ktorá poistenie poskytuje, dohodnúť si s ňou podrobnosti a nechať si spotrebič zadarmo opraviť. Táto platená predĺžená záruka platí na celý produkt, nielen na jeho časť.
A čo ak sa už nedá zničený spotrebič opraviť? Aj na to sme samozrejme mysleli! V takomto prípade bude záležať len na tom, ako dlho ste už výrobok používali. Podľa vopred daných podmienok stanovíme časovú cenu veci a tú Vám vyplatíme. No nie je to skvelé? Poistenie predĺženej záruky môžete využiť na širokú škálu produktov (od spotrebičov do kuchyne, cez vysávače až po žehličky).
Výhody služby „Poistenie predĺženej záruky“:
Máte k poisteniu predĺženej záruky nejaké otázky? Potrebujete sa poradiť alebo vybaviť poistnú udalosť? Kontaktujte BNP Paribas Cardif Poisťovňu, a.s. na telefónnom čísle +421 2 58 24 00 70, kde Vám radi pomôžu a poradia s vybavením všetkých formalít.
Rámcové poistné zmluvy k Poisteniu predĺženej záruky nájdete tu.
Nie jednému z nás sa už niekedy stalo, že pri vysávaní zakopol a vysávač mu spadol zo schodov a poškodil sa. Zákonná ani predĺžená záruka sa však na podobné situácie nevzťahuje. Poistenie kryje poškodenie alebo úplné zničenie spotrebiča, ku ktorému došlo náhodou a nebolo možné mu zabrániť alebo krádež (v prípade variantu, ktorý obsahuje krádež).
Čo získate v prípade škody? Stačí kontaktovať BNP Paribas Cardif Poisťovňu, a.s., ktorá poistenie poskytuje, dohodnúť si s ňou podrobnosti a nechať si spotrebič opraviť. Zaplatíte iba spoluúčasť (20 EUR, 40 EUR, 80 EUR podľa kúpnej ceny tovaru). Pokiaľ tovar nie je možné opraviť, oprava nie je efektívna alebo dôjde kukrádeži, získate plnenie vo výške časovej ceny po odpočítaní spoluúčasti.
Výhody služby „Poistenie náhodného poškodenia“:
Výnimky z Poistenia náhodného poškodenia vrátane krádeže alebo poistenie sa nevzťahuje na:
Postihla vás nehoda a poistený výrobok nefunguje? Stali ste sa obeťou krádeže? V takom prípade sa stačí obrátiť na BNP Paribas Cardif Poisťovňu, a.s. ne telefónnom čísle +421 2 58 24 00 70. Tá je poskytovateľom Poistenia náhodného poškodenia a rada Vám pomôže a poradí s vybavením všetkých formalít.
Rámcové poistné zmluvy k Poisteniu náhodného poškodenia vrátane krádeže nájdete tu.