Poistenie predĺženej záruky a náhodného poškodenia vrátanie krádeže

V dnešnej dobe si kupujeme nové spotrebiče s predpokladom, že vydržia oveľa dlhšie ako len dva roky, počas ktorých sú chránené zákonnou zárukou. Ak chcete mať istotu a pocit bezpečia, predĺžte si túto ochrannú (záručnú) lehotu až na 7 rokov!

Kupujete si nový vysávač, domácu pekáreň alebo kuchynský robot? A chcete mať istotu, že Vám v najbližších rokoch nový pomocník neprinesie zbytočné náklady na servis navyše? Samozrejme existuje zákonná záručná lehota, ktorá Vás pred neplánovanými výdavkami ochráni. Po dvoch rokoch však táto výhoda zaniká. Už ste premýšľali, čo potom?

Poistenie predĺženej záruky

Niekedy sa môže stať, že sa výrobok pokazí alebo prestane fungovať úplne. A v takejto chvíli vám môže prísť vhod naša služba „Poistenie predĺženej záruky“. Sami si totiž môžete vybrať, či si záruku predĺžite o rok, tři alebo o pät rokov. V prípade poruchy tak stačí kontaktovať BNP Paribas Cardif Poisťovňu, a.s., ktorá poistenie poskytuje, dohodnúť si s ňou podrobnosti a nechať si spotrebič zadarmo opraviť. Táto platená predĺžená záruka platí na celý produkt, nielen na jeho časť.

A čo ak sa už nedá zničený spotrebič opraviť? Aj na to sme samozrejme mysleli! V takomto prípade bude záležať len na tom, ako dlho ste už výrobok používali. Podľa vopred daných podmienok stanovíme časovú cenu veci a tú Vám vyplatíme. No nie je to skvelé? Poistenie predĺženej záruky môžete využiť na širokú škálu produktov (od spotrebičov do kuchyne, cez vysávače až po žehličky).

VÝHODY, KTORÉ VÁM PRINESIE POISTENIE

· Poistenie pokrýva mechanické, elektronické alebo elektrické poruchy spotrebičov, na ktoré by sa vzťahovala záruka predajcu, a to aj po jej skončení krytie 1 rok, 3 roky alebo 5 rokov nad rámec zákonnej záruky (podľa vybranej možnosti) poisťovňa za vás zaplatí a vybaví všetky prípadné opravy vrátenie peňazí vo výške poistného v prípade bezškodného priebehu s variantom 2 + 3 roky a 2 + 5 rokov vo forme zľavy na nový spotrebič (až do výšky 15 % z jeho ceny).

KÚPITE HO K SPOTREBIČOM:

  • veľké domáce spotrebiče (chladničky, práčky, sušičky..)
  • malé domáce spotrebiče (vysávače, kávovary, žehličky,...)

KDE SI MÔŽETE DOKÚPIŤ POISTENIE?

Poistenie predĺženej záruky sa vzťahuje na vybrané výrobky, ktoré sú označené možnosťou tejto služby počas ich kúpy. Poistenie môžete kúpiť spolu s výrobkom na eshop.eta.sk.

ČO ZÍSKATE V PRÍPADE ŠKODY?

  • v prípade poruchy spotrebič opravíme zadarmo
  • ak oprava nie je možná alebo sa finančne neoplatí, získate náhradný spotrebič
  • neplatíte žiadnu spoluúčasť
  • poisťovňa poskytne poistné plnenie vo forme opravy alebo náhradného spotrebiča maximálne trikrát počas celej lehoty trvania poistenia
  • ak poistné plnenie vo forme opravy či náhradného spotrebiča nie je možné, získate voucher na nákup nového spotrebiča, a to vo výške kúpnej ceny pôvodného spotrebiča; v takom prípade poistenie zaniká.

PRÍKLAD PLNENIA

Zákazník si kúpil práčku za 400 € s variantom poistenia predĺženej záruky 2 + 1 rok. Po necelých 26 mesiacoch od kúpy (t. j. 2 mesiace po skončení zákonnej záruky) sa, bohužiaľ, pokazilo čerpadlo.

Poisťovňa vybavila opravu doma u zákazníka.
Zákazník ušetril za výjazd servisného technika, diagnostiku, náhradné diely aj samotnú opravu 100 €.

PRÍKLAD VRÁTENIA PEŇAZÍ

Zákazník si kúpil spotrebič za 600 € s variantom poistenia predĺženej záruky 2 + 3 roky za 132 € alebo vo variante 2+5 rokov za 172 €. Počas nasledujúcich 5 rokov, resp. 7 rokov (t. j. 2 roky zákonnej záruky a 3, resp. 5 rokov po nej) spotrebič slúži bez problémov, takže poistenie nevyužije.

V prípade bezškodného priebehu s 3-ročným variantom poistenia predĺženej záruky zákazník získava nárok čerpať zľavu na ďalší nákup akéhokoľvek spotrebiča do výšky úhrady za poistenie, t. j. 132 €.
Zľava môže byť vo výške maximálne 15 % z ceny nového spotrebiča a lehota na jej využitie sú 2 roky, takže ju zákazník môže využiť v 6. a 7. roku od nákupu pôvodného TV.
V prípade bezškodného priebehu s 5-ročným variantom postenia predĺženej záruky zákazník získava nárok čerpať zľavu na ďalší nákup akéhokoľvek spotrebiča do výšky úhrady za poistenie, t. j. 172 €.
Zľava môže byť vo výške maximálne 15 % z ceny nového spotrebiča a lehota na jej využitie sú 2 roky, takže ju zákazník môže využiť v 8. a 9. roku od nákupu pôvodného spotrebiče.

Výpočet zľavy na nový spotrebič:
Cena nového spotrebiča bude 880 €
môže to byť akýkoľvek spotrebič. Zákazník v takom prípade získa maximálnu zľavu 132 € (v prípade ceny spotrebiča 880 € je zľava 132 € rovná 15 % z jeho ceny).

ČO ROBIŤ, KEĎ SA NIEČO STANE

  • Zavolajte na linku BNP Paribas Cardif Poisťovne +421 258 240 070 s číslom certifikátu o poistení.
  • Ak máte menší spotrebič, objednáme kuriérsku službu a vyzdvihneme si ho priamo u vás doma. V prípade veľkých spotrebičov objednáme servisného technika až k vám domov.
  • Ak pôjde o opravu v servisnom centre, opravený spotrebič vám privezieme späť zadarmo.
  • Vyššie uvedené výhody a informácie platia pre poistenia vybavené po 9. 11. 2021. Kompletné informácie nájdete v poistnej zmluve dodatok č. 4 k rámcovej poistnej zmluve

Pre poistenia vybavené pred 9. 11. 2021 zostávajú v platnosti príslušné podmienky a dokumenty.

DOKUMENTY NA STIAHNUTIE:

Informácia pre spotrebiteľa pred pristúpením k poisteniu na diaľku, tu

Informačný dokument o poistnom produkte - Poistenie predlženej záruky, tu

Všeobecné poistjné podmienky pre poistenie predľženej záruky, tu

Máte k poisteniu predĺženej záruky nejaké otázky? Potrebujete sa poradiť alebo vybaviť poistnú udalosť? Kontaktujte BNP Paribas Cardif Poisťovňu, a.s. na telefónnom čísle +421 2 58 24 00 70, kde Vám radi pomôžu a poradia s vybavením všetkých formalít.

Rámcové poistné zmluvy k Poisteniu predĺženej záruky vybavené pred 9. 11. 2021 nájdete tu.


Poistenie náhodného poškodenia a krádeže

Nie jednému z nás sa už niekedy stalo, že pri vysávaní zakopol a vysávač mu spadol zo schodov a poškodil sa. Zákonná ani predĺžená záruka sa však na podobné situácie nevzťahuje. Poistenie kryje poškodenie alebo úplné zničenie spotrebiča, ku ktorému došlo náhodou a nebolo možné mu zabrániť alebo krádež (v prípade variantu, ktorý obsahuje krádež).

Čo získate v prípade škody? Stačí kontaktovať BNP Paribas Cardif Poisťovňu, a.s., ktorá poistenie poskytuje, dohodnúť si s ňou podrobnosti a nechať si spotrebič opraviť. Zaplatíte iba spoluúčasť (20 EUR, 40 EUR, 80 EUR podľa kúpnej ceny tovaru). Pokiaľ tovar nie je možné opraviť, oprava nie je efektívna alebo dôjde kukrádeži, získate plnenie vo výške časovej ceny po odpočítaní  spoluúčasti.


Výhody služby „Poistenie náhodného poškodenia“:

  • Chráni pred neplánovanými výdavkami na nový spotrebič v dôsledky náhodného poškodenia alebo jeho krádeže
  • Poistenie platné po celom svete
  • Jednoduché vybavenie poistnej udalosti


Výnimky z Poistenia náhodného poškodenia vrátane krádeže alebo poistenie sa nevzťahuje na:

  • poškodenie, ktorému sa dalo predísť
  • pády bez zjavnej príčiny (proste vám prístroj vypadne z ruky)
  • poškodenie, ktoré nemá vplyv na funkčnosť a použiteľnosť (napr. prístroj je poškriabaný, ale funguje)
  • stratu alebo zabudnutie veci
  • odcudzenie v dôsledku nedbalostného konania (ponecháte prístroj bez dozoru na voľne prístupnom mieste napr. v nákupnom košíku)
  • opravy mimo zmluvný servis poisťovne
  • opravy kryté zárukou

Postihla vás nehoda a poistený výrobok nefunguje? Stali ste sa obeťou krádeže? V takom prípade sa stačí obrátiť na BNP Paribas Cardif Poisťovňu, a.s. ne telefónnom čísle +421 2 58 24 00 70. Tá je poskytovateľom Poistenia náhodného poškodenia a rada Vám pomôže a poradí s vybavením všetkých formalít.

Rámcové poistné zmluvy k Poisteniu náhodného poškodenia vrátane krádeže nájdete tu.

na telefónnom čísle +421 2 58 24 00 70
Vážení zákazníci,

služba Poistenie náhodného poškodenia vrátane krádeže nie je v ponuke doplnkových služieb e-shopu ETA. Z toho dôvodu už nie je možné toto poistenie dokúpiť k produktom ETA.

Ďakujeme za pochopenie.