Prémiový servis ETA
Balíček prémiových služieb je určený pre všetkých majiteľov chladničiek a mrazničiek značky ETA. Vďaka prémiovému servisu sa môžete na svoj spotrebič 100 % spoľahnúť a starosti nechať na nás. Prémiový servis zahŕňa tieto služby:
Vážení zákazníci, vzhľadom na prebiehajúce opatrenia spojené s pandémiou COVID 19 je služba zrýchleného servisu od 22. 10. 2020 do odvolania dočasne pozastavená. O znovuzavedení služby vás budeme informovať.
|
PREDĹŽENÁ ZÁRUKA 5 ROKOV
Na všetky chladničky a mrazničky ETA môžete uplatniť predĺženú 5-ročnú záruku na kompresor. Zaregistrujte sa najneskôr do 30 dní od nákupu a využite možnosť predĺžiť si dvojročnú zákonnú záruku o ďalšie 3 roky. Počas 5 rokov sa teda môžete stopercentne spoľahnúť na váš spotrebič. Podmienky Predĺženej záruky a registračný formulár nájdete tu.
|
|
ZÁKAZNÍCKA LINKA 7 DNÍ V TÝŽDNI
Telefónna linka pre zákazníkov je určená na hlásenie reklamácií, technickú podporu a pomoc s registráciou predĺženej záruky. Volajte ktorýkoľvek pracovný deň od 8:00 do 20:00 a cez víkend od 9:00 na telefónne číslo + 420 545 120 545.
|
|
ZRÝCHLENÝ SERVIS
Využite nadštandardne rýchly servisný zásah v prípade, že sa váš spotrebič pokazí. Maximálne do 2 pracovných dní od nahlásenia reklamácie na zákaznícku linku Vám zaistíme opravu u Vás doma. Podmienky zrýchleného servisu nájdete tu. |